torstai 29. joulukuuta 2011

maailman paskin blogiteksti ikinä. älä vaan lue. olen tosissani,.

mä en tiedä miksi mutta hirmuisesti teki mieli kirjoittaa.
tilanteeseen viitaten se on kullä erittäin hankalaa nyt.

mä lupaan joku päivä lisää tekstiä. Semmosta kunnolista. palataan siihen jossain välissä.

Mä kuuntelen muuten VoJia nyt. Ei pä taida ketään kiinnostaa. Jaan tämän jalon tiedon teille silti. Voihan tätä ajatkutsen virtaa, hommaa vaan tulvii vaikkei oikeastaan mitään asiaa ole.

Tiiäksä,

joo puhun sulle, taino kirjoitan,

sen fiiliksen, kun oot porukan keskellä, mutta silti niin kaukana kaikista?

Welcome to the club.


mä odotan hetken että ryssin jotain ja saan siitä teille juttua. lupaan, kyllä mä jotain saan ryssittyä. Ei mee kauaa.

Alkoi heti kaduttaa päätös että aion julkaista tämän. Tuskaisesti siirrän jyrsijän oikean käteni alla "Julkaise teksti" napin kohdalle. Tää on kyllä kaamein teksti ikinä. Älä pliis lue tatä. kukaan ei saa ikinä tietää. voiei.

Taustalla VoJin Lizzy huutaa "I don't care about nothing!"

Joten miksi minäkään. menköön. Nyt voit siirtää katseesi 4 riviä ylemäs. Noidan kehä, ikuinen kierre. Voi v.


Nauroin tälle vuoden. Wihii.

2 kommenttia: